Vilka töntar!!

Cha cha ni som läser min blogg!! Asså vilka jävla töntar mina f.d kompisar e! Dom bad mej välja mellan dom och ett par andra kompisar!! Asså så kan man välk nte göa?? Aja jah och mina nya kompisar tkr ifa att det e ganska töntigt!! Joo just det.. Innan jah glömer jah har världens gulligaset, snällaste och sötaste kompis nu asså Carro du e fan bäst.. Du förgyller mina dagar även om du nte ens försöker asså det e så jövla snällt av dej du e fan bäst gumman hoppas att du klarar av denna svåra tid jah skulle då aldrig palla det men du e en stark kvinna (på 12 år ;p) och jah tror och hoppas att du klarar av det!! Du vet att du alltid har dej bakom mej och jah står här och fångar dej om du skulle falla hoppas att du vet det!!

Aja nu ska jah lyssna på lite musik och plugga te matte-provet imån :( det suger man vad ska man göa om man vill behålla sin data?? Tänker ju lixom nte fuska aldrig det finns nte på min världskarta!! Nu ska jah kolla om min gumma har svarat!! Får se om jah pallar lägga in ett litet koti inlägg ikväll?? Det här blev ju längre än vad jah trodde ;p haha aja pöwzz på er alla!!

Bye bye bitches ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0