Dåliig Update

Helloo bloggen, srry för den däliga updaten har nte haft tid.. aja ifa så har vii varit i Oskarshamn i helgen :D de va sjukt jävla roligt :p mamma gjorde klart sin ryggtavla ( tattoo ), jag & emilia va hos Robs ( tattooeraren ) tjej med hennes son och hans polare, de va as kul vi kollade på skräckfilm och va ute, på fredagen kollade vii typ bra på film vii hann bara kolla lite på filmen 1 timme typ, vii kollade på Motorsågsmasaken, sen i Lördags så va vii ute & typ "lekte" ele vad man ska säga vii sprang runt & Phille typ skrek på alla som va ute =D men och sen när vii kom in så kollade vii på en film som heter Hajen, det va as mysigt men jag somnade typ mitt i filmen och då började Oscar & Phille garva åt mej & då typ pekade jag Fuck you åt dom undermedvetet, & sen så ida tog jag två till hål i mina öron =p det var synd att vii var tvungna att åka hem, menmne de har ifa varit en sjukt grym helg, det va as kul..

Hugs and Kisses♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0