Skolan =(

Heey, asså jag har haft fullt upp med skolan så jag har inte haft tid att skriva så de e drf jag nte har skrivit på länge, men i måndas så varjag hemma för jag mådde inte så bra =( men nu e jga frisk igen, Carro åker jue till sälen imorgon ( nii som läser hennes blogg vet de ) så de kmr att bli grymt tomt utan henne här hemma, jag kan ju lixom, inte ringa/messa och fråga "hänger du me ut, behöver snacka" med de gäller bara dom 4 närmsta dagarna, dom kmr hem på söndag, Emilia kmr jue u helgen och de ska bli ganska roligt hon och jag ska kanske gå på bio medans mamma och pappa går och kollar på saker inne i stan =) jag saknar den lilla plutten när hon nte e här =p nu kmr hon "döda" mej för att jag kallar henne pultten men de skiter jag i hon e ju en plutt =p nä men hon e snäll och så, så de e de viktigaste + att hon och jag kmr överens e ju bra =p jag sitter här och ska öva lite på engelska vii har jue prov på fredag =( inte så kul..

oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0