heeejj <3

heej finingar sorry fÖr dÅlig updatering men jag har inte hatf tillgÅng till data eller internet jag har ju varit i dorotea under julen och jag skulle spklatr gÅ och dra pÅ mej feber och hosta sÅ jag va sjuk pÅ julafton... aja anyway dagen innan jul spenderades med underbaraste elin och hennes lille bror dom handlade lite julklappar.. sen for jag och elin hem till henne och slog in julklappar... nÄr vi var klara med det sÅ satte vi oss och kollade pÅ film.. det var kul sen skulle dom fara till sin morfar och jag skulle hem och Äta... julafton spendeerades i sÄngen mestadels av dagen mÅdde  sjukt dÅligt sÅ jag fick ta det lugnt sen sÅ idag Åkte vi hem vi skulle inte Åkt hem fÖren i Övermorgon men pga vÄdret sÅ va vi tvugna att Åka hem  idag... aja vi hÖrs senare eller imorgon dÅ kmr bilder just nu e jag inne pÅ mobilen sÅ ♥jag kan inte gÖra nÅgon smilis eller nÅgra bilder puss puss finingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0