Heej ;D <3

Heej underbaraste ;D
vad gör ni? själv sitter jag här vid mamma och pappas data och har kollat min fb, väntar på carro och messar me Linus Bby <333
min kusin messade nyss och frågade om ja ville/kunde hänga me in till stan nästa helg... hoppas jag fåår :D saknar henne som fan man träffar henne inte lika mke nu när hon går på gymnastiet "//
menmne man får ta vara på dem få chanser man får..
juste snart är det dax att börja julklappshandla, är det någon som vet vad man kan ge sina kompisar och sin kille? för jag har ingen aning om vad jag ska ge dom "// men de löser sig säkert <3
nä nu ska ja hoppa in i duschen och sen blire att äte något sen ska jag och underbaraste Carro gå på Luciacuppen i skolan, de ska faktiskt bli ganska kul men jag har ingen aning om vilka som ska dit :p <33
aja vi hörs senare pusspuss gullungar ;) <3

och självklart en bild på min underbaraste gullunge Carro! :) <3

 en bild på mig och min gullunge! <33




 och ag bjuder på 2 bra låtar xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0