Shiiet

Häii sötnosar <3 srry för att jag inte har skirivit på ett tag, jag har inte haft lust ;p

Sommarlov äre jue nue, de e asnice, jag har inte träffat ngn kompis så mkt som jag önskat att jag hade gjort, men Carro har sovit här en ggn och så imorgon ska jag på bio med Linnea och Jennifer ;D annars rullar allt bara på livet är som vanligt, Emilia kmr hit på lördag  ( hon fyller år på lördag )... Jag vet inte vad jag ska ge henne ännu men jag kmr väl på ngt...

jag ska jue på bio inne i stan imorgon ,, gissa vad jag ska se ......... nya Twilight filmen Eclipse!!!! Jag har velat se den sen den hade premiär, de e inte så länge sedan men, jag skulle ju ha sett den på premiären men jag hade ingen att gå med, så de ska iaf bli as kul <3

XoXo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0