Srry!!

Hellooo sorry för den dåliga uppdaten, jag har inte pallat.. Menmne ifa igår hade vii skolavslutning<33 alla va så sjukt jävla fina, de e både roligt och tråkigt att skolan slutar det bra är att man slipper skolan och det dåliga är att man inte träffar alla kompisar varje dag längre, menmne maan får stå up med att träffa nåra av dom varannan dag<33 idag så är jue Emilia här så vii har varit på Görna Lund =) pappa vann 6 kg choklad och jag vann inte ett skit =( imorgon ska jag väl bara chilla och så om de e bra väder ska jag lägga mejj på gräsmattan och sola kanske vara me Carro om hon vill<33 aja nu ska jag lyssna på musik och fixa lite här hemma

XoXo<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0