Helluujj xD

Helluujj xD

Vaad har ni gjort ida? jag har var i skolan till kvart över 3 sen typ chillade jag bara käkade macka o sen polcka ja ur diskmaskinen sen kom pappa hem me maten o då blev de till att käka, sen kolla ja på tv ett tag, o nu sitter jag här :p

Lääängtar som fan till på freda för då kommer plutten  ( emilia ) :D saknar henne as mke när hon int e här, men ja ska få vara med henne mamma och pappa en heeel vecka på Kanarieöarna o de ska bli as skönt, de tro ja plutten oxå tycker...

aja, hörs senare

XoXo  PussPuss

jag och mathilda i oskarshamn på sommarlovet :) <33 jag och mathilda i Oskarshamn på sommarlovet

Saknar de som fahn! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0