ONE MEMORY :$

Okejj nu e de såhär att ja tänkte berätta om alla hjärtansdag 2011!

Den spenaderades me Linnea & Emma inne i Handen C.. Vi börjar me att gå o käka o då vi sitter o käkar inne på donken.. Linnea hoppar till och har tydligen sett världens hotttiiie!
Vi käkar upp och börjar följa efter hnm i typ 3 timmar.. Helt seriöst asso.. Sen så får ja den briljanta idén att Linnea ska gå fram o fråga vart tåget ligger, men ofc vägrar hon.. Efter typ 30 min så samlar hon mod o gör de, det låtar typ såhär " Hehhhee.. Hejj.. Ehhmm, vet du.. typ.. hehehhe... vart tågett.. hiihhihi... ligger? Hihihi hohoho"
Han svarar snällt o sen pekar han, varken Linnea, ja eller Emma fattar något men jag tackar och så går vi därifrån och börjar ASGARVA!!
Då vi har garvat klart ställer vi oss upp helt rakt igen och börjar gå mot Gina Trickot och då vi e där så säger jag till Linnea "Asso ja svär hade du stått där i 2 sekunder till så hade jag frågat hnm om du kunde få hans nr, du va ju fett rolig o faktiskt lite piinsam gumman" xD
Då klappar Linnea till mej i bakhuvvet o vi börjar ASGARVA igen!!
sen då ALLA, o då menar ja helt seriösta ALLA, kollar på oss så börjar vi gå mot tåget o sen så några dagar senare ligger jag hemma i soffan o chillar galet så får ja ett sms från Linnea där det står "OMG, OMG, OMG vettu vem Emma nyss såg på bussen?!?! RÖDKEPS!!!!" (röd keps e vårat smeknan på hnm)
xD så de va våran alla hjärtansdag!! xD
Älskar dej!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0