EMILIA :D <3<3

Sheenare :P
Nu e min lilla plutt här :D saknat henne som fan asso!! Min lilla Chey :) <3
Har nyss ätit.. Tacos :D fyf fan va mätt ja blev.. å nu ha man huvudvärk osså så de bli att ta't lugnt ikv.. imorgon så ska VI alla 4 till min underbara Gudmor och äta middag.. Hon fyller år idag så Grattis Grattis till henne! Det e drf hon ska ha middag.. aja anyway så de blir nog ite så mycke update imorgon heller.. sorry för den dåliga updaten idag.. va i Haninge C ( Handen ) me mamma och handlade present och fixade lite andra sakeer <3
nä nu blire att lyssna på music och kanske prata lite me Gullungen i rumme brevi <3 vi höres imorgon <33
PussPuss <33

Jag å Emilia Gran Canaria 2010!

Saknar som fan!! Vill tebax och inte vara här i kalla jävla Sverige!! Sverige suger fett mke!!
<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0