...

Nu dom senaste dagarna har jag tänkt på en sak.. Döden finns mycke närmare oss än vad vi egentligen tror.. vi tänker inte på det men varje dag finns den där och den kommer närmare och närmare för var dag som går.. den är sorgligt men sant och nu då om man är som jag och inte är rädd för döden eftersom den kommer förr eller senare så.. då har man tänkt iallafall lite på det här.. och jag känner att jag vet att jag kommer dö någon gång.. men jag hoppas att det inte är snart.. det är som min mamma sa idag.. när man föds får man en bok.. i den boken står det då man föds.. sen är det massor med tomma blad.. och sen när man kommer till sista sidan i boken så står det ett datum där.. och det är ditt dödsdatum/din dödsdag..
Jag tycker alla borde ta någon minut i sitt stressiga liv och tända ett ljus och tänka på dem som har dött och dem som dör varje minut..

Rest in peace alla människor som dött..
<3

Kommentarer
Postat av: Nullah

vafan den där bilden på carita me kjolen ha ja tage :( !asså shiiit ;o

2011-01-15 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0