NACKA HERE WE COMES! ;D (stavning xD )

Jaa.. som ni ser på överskriften så drar jag iväg med min kusin typ om några minuter ;)<3
just nu sitter jag och dricker RedBull ;) <3
har hunnit duscha.. äta frukost.. klä på mej.. och lite annat på en timme typ :O  jag e snabb :P
aja vi höres ikväll då jag kommer hem..
ByeeByee <33
Mina tjejer!!!! Mina tjejor ( saknar!! )
Ehmm jag i Dorotea sommar 2010 sitter på myway me Eiln, Iza ( Felicia ) och Kita ( Carita ) så sjukt mysigt ( eller va man ska säga ;) ) bästa sommaren på jaa vet int hur länge men jaa kom på massa saker den sommaren :D <3<3<3
Sjukt fiint!! <3<3<3<3
<3<3<3
( Vet int om ja få lägga ut bild på pappa så jag gör int de för säkerhetskull )
Nää see yaa later bitches <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0