så jävla sliten fan!!

Hej Hej
jaa som ni ser.. sliten sliten å ännu mer sliten!! känns som om mina muskler har luckrats upp (stavning :s) och e helt synliga för allt och alla.. samma med mina känslor.. menmne de löser sej hoppas jag..e bara less på allt nu.. vill ha lov så jag akn fara till mormor å morfar och bara sova hela lovet.. typ gå i IDE eller nått å int träffa någon vill verkligen inte de.. men har ju lovat att ja ska träffa elin på love.. å felicia.. å carita.. men sen fan ska ja sova å bara sova..
aja anyway hur ha eran dag vare? min ha vare bra e utmattad och ja typ somna på soffan då ja kom hem -.-' (LATMASK I KNOW)
näe nu blire music å typ slänga mej på sängen eller nå till mamma kom hem <3
älskar den här bilden!! <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0