SLIITEN CHEEY!!!!!

Heej :)<3
ledsen för dålig uppdatering.. ha int orkat starta datan men va tvungen å göra de för ett tah sen för att kolla resevägen till Heron City men nu ska ja int ens te heron :P aja anyway idag ha ja int gjort ett skit bara legat i sängen hela dagen typ fett jävla Nice och Skönt! <3
imorgon ska ja och min underbara Linnea till Brandbergen och bowla :) jag ser det framför mej.. Linnea råkar kasta klotet baklänges så de hamnar nästan på några as snygga killar xD :$ (pinsamt :P) och jag tappar klotet på foten så jag skriker "AJ HELVETES JÄVLA FITT KLOT!" rakt ut och alla kollar på oss xD <3
hahha neej men vi får se hur de går ;)<3 saknar min cheey som fan vi har ju inte träffats på hela lovet eller jo på nyårsafton och de va så jävla kul :D men ja har inte träffat henne bara hon och jag på nästan 3 veckor :O
just nu lyssna ja på music som vanlit och typ ta de lugt messar me Linnea å nåra andra :)<3
vi hörs imorgon.. här e nåra bilder från förra året :


Linnea och jag körde lite strippteas/poledancing i september 2010 medans vi väntade på att en kompis till mej skulle öppna dörren så vi kunde komma in i kyrkan xD


hahhha jaa samma som bilden ovanför xD ;)

Min finaste och jag på skolfotograferingen! <3<3<3<3<3<3

Nä nu får ni sova så gott så hörs vi imorgon bitti :)<3

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag<3dig

2011-01-09 @ 23:41:37
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0