DÅLIG BLOGGNING I KNOW :/

Hejj solstrålar , sitter här i min ensamhet och myser lite med Boss samtidigt som jag dricker världens äckligaste dricka ;o smakar verkligen illa!
Satte på en film vid halv 12 och skulle kolla på, men ofc så deckar man och vaknar då filmen e slut igen
så ska göra ett nytt försök att se den filmen då ;p
För övrigt händer inte så mke, satt på SösAkuten i måndags kväll famr t kl 12 sen idag har jag vart
på Sös igen hos sjukgymnaste, som jag för övrigt faktiskt gillar, hon e fett schysst så de får
hon mke +++ för :D
Nu ska ja sätta på filmen (misstolka inte tack!) igen och sen får vi se va som händer ;p
STORT GRATTIS TILL DEN HÄR UNDERBARA CHEEYEN SOM FYLLER FJORTIS IDAG!!! :D :D :D <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0