Eh, Godmorgon?

Hahah godmorgon på er!
Har vart vaken ett tag men bara legat o kollat på tv o sådär chillat lite bara :)
Okej så gårdagen då:
Jag vaknade och hoppade in i duschen o fixade mig, käkade frukost o sen drog jag och pappa iväg till Jordbro för att hämta Petra hos en av hennes mammas kompisar :)
Pappa skjuttsade oss in till Söder, sen där så virrade vi omkring o letade efter att café (?)
Vi hittade ingeet (xD) o klockan blev halv så vi ställde oss i en 2 meter lång kö o väntade på att få köpa godis :p
Filmen började kvart i 3 så då vi hade fått fårat godis/popcorn så gick vi in i salongen som btw va pullproppad :O
Aja anyway så kolla vi på filmen o den va gryym!
Sen kom hennes mamma o hämtade henne o ja väntade på min pappa, medans jag väntade gick de förbi 2 tjejer som kollade asmke på mig så jag tog upp min mobil, o då dom hade gått förbi så vände dom sig om o fortsatte kolla så ja typ kolla på dom o dom blev typ rädda för dom började kolla rig runt o gick fortare xD
Så de fick mig att skratta lite ;)
Idag har jag bara legat i sängen o kollat på tv som sagt, mamma jobbar o då hon kmr hem ska vi väl äta o sen ska vi nog åka ut till moster för mormor e där o hälsar på :)
Men vi hörs senare ;)
Längart till Part 2 kmr ut :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0