Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fort då man har roligt?

Som rubriken säger "Hur kan ett gott skratt förlänga livet när tiden går fort då man har roligt?"
Någon som kan förklara det för mig för jag förstår inte..
Jag har varit väldigt deppig den sista tiden o jag har mina andledningar.. men det är inte ett skäl till att se deppig ut o agera deppigt hela tiden, känslorna som finns inom mig kommer ngen nog förstå sig på förens den/dom är där jag är, fören dom har kommit till det stadet där jag är just precis nu..
Det är svårt att förklara, o jag okrar inte lägga ner tid just nu heller..
Nu ska jag sova så jag är pigg och frisk imorgon!
Puss <3


You where my world, and they just took you away from me, how's that fair? :'(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0