EVERYBODY HURTS SOME DAYS, IT'S OKAY TO FEEL THIS WAY

Allright, nu är det så här, alla mår som vi gör vissa dagar, men, det gör det inte okej att bara ligga inne o gnälla på allt, då hade både jag och du varit ruttna och mögliga vid det här laget, det vit vi båda två..
Så de e bara ta sej i kragen och bete sej som en normal människa, vi har båda våra dåliga dagar o de e då vi ska finnas där för varandra, men jag vet att jag har vart förjävligt dålig på de den sista tiden, men det är för att jag mår som jag mår, och jag vet att det inte är en ursäkt men det är sanningen, det känns jättedåligt av mej nu när jag tänker på det och det sårar mej att jag vet att du mår dåligt men att jag inte har pratat med dej, men nu på fredag så ska vi prata o då ska vi prata ordentligt, och seriöst, jag vet att det är det du vill även om du inte vågar erkänna det så känner jag dej..
Det är som jag sa i sommras, jag känner dej själv bättre än du gör..
Och när du läser det här vill jag att du ska smsa mej, för du borde veta vem du är..
När vi sitter där på åldersomshemmet om 70 år så vill jag att vi ska kunna skratta åt allt sjukt vi har gjort tillsammans, men jag vill även att vi ska kunna gråta för allt dåligt som har hänt, för det är så det är att ha en äkta vän och det är vad du är för mej..
Men nu känns det som om vi börjar glida ifrån varandra allt mer och mer, och det vill jag verkligen inte ska hända, så därför ska jga ta tag i detta nu på fredag, jag hoppas bara jag får sova hos dej då!
Jag vill verkligen att du ska förstå hur mycket du betyder för mej, behöver du mej så säger jag "jag kommer, jag kommer jag kommer" och om vi skulle bråka skulle jag be på mina bara knän igen "snälla bli min igen" som du skrev till mej!
Vi har så många underbara minnen tillsammans och fler ska dom förhoppningsvis bli..
Jag försökte så hårt att skriva det här utan att spilla några tårar men jag misslyckades, speciellt då jag kom till delen då det känns som att vi håller på att glida isär, jag försökte så hårt, och även om jag inte klarade det så är jag stolt över mej själv som försökte iaf, jag vet att du kommer förstå vem du är när du läser det här..
Du ska veta att du betyder så jävla mke för mej, det går inte beskriva med ord och det går inte visa, om man inte går in i mitt hjärta o kollar för där står ditt namn inristat så hårt tillsammans med min familj, och det kommer aldrig gå bort, så du får lova mej att aldrig lämna mej för då tar du ed del av mitt hjärta med dej och utan den delen överlever jag inte, så lova mej att aldrig gå ifråm mej min andra halva, okej?!?
Älskar dej så grovt mke, messa mej då du ser det här!
Puss!

Oj det blev ett långt inlägg men jag känner att jag behövde skriva av mej, så jag hoppas att ni förstår och att då DU läser det här, hör av dej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0