OKEJ

Okej så här är det :
Jag är trött, mår skit och börjar bli grinig..
Igår så lekte livet och nu idag helt plötsligt så är livet skit..
Hatar det här.. pga att jag mår såhär just nu så kommer jag nog inte uppdatera något mera ikväll men vi får se hur landet ligger senare inatt..
Är som sagt ledig imorgon så jag ska sova sen plugga..
Så jävla skönt att allt har börjat fixa sej i klassen igen, hoppas bara allt fortsätter på den väg de e på nu istället
för att det ska bli som förra året.. Orkar inte gå in på det nu iaf..
Jag berättar om dagen imorgon eller senare, jag har suttit i exakt 30 minuter nu och försökt få ihop det här inlägget
för eran skull..
Jag har skit ont idag och det är därför jag mår såhär, men det är nog bättre imorgon!
Puss på er, höres senare annars.. Kisses and Hugs, sweet dreams sleep tight, o allt va de nu heter!
Om allt kunde vara som förut gumman! Saknar dej och älskar som fan! <3
Om du bara visste hur mke jag saknar och älskar dej babe! <3

Kommentarer
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

Hoppas det blir bättre! <3



sv; haha nej det är inte rättvist, jag går iofs från 9 till 1 så det funkar la! :)

2011-09-14 @ 22:35:38
URL: http://tobiaslindberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0