♥ What The Fuck Happend With Us Baby? ♥

Okejj, sanningen nu då..
Det är fan så att jag mår skit hela tiden numera, allt jag gör känns fake eftersom ja har en mask för ansiktet hela tiden fram tills jag kommer hem på dagarna, då tar jag bort masken och slappnar av, är matt i hela kroppen
jämt o jag orkar ingenting men jag pallrar mej upp till skolan för jag vill inte att alla ska börja undra, jag
kämpar och hoppas varje dag att någon ska kunna hjälpa mej, men jag har dagar då jag mår skit och
då åker masiken åt sidan lite, som i lördags kväll då blev det typ tjafs och då orkade jag inte mer,
jag försöker verkligen få alla andra att må bra och inte tänka på att jag har omt, men det är
jävligt svårt då jag har så ont som jag har, men jag försöker iaf och det gör mej stolt över
mej själv och det är en känsla jag inte har känt på länge, och det får mej att må lite
bättre, så det är mycket för min egen skull jag går upp på mornarna men också
mycke för min familj och mina kompisars skull, för om jag bara skulle ligga i
sängen hela tiden så skulle jag bara må sämre och sämre och det är inte
så jag vill ha det lixom, men nu dem senaste veckorna känns det som
att alla börjar se förbi min mask, jag vet att det finns några som sett
igenom den hela tiden men inte sagt något, men nu känns det som
att alla ser igenom den, inte bara dom få personerna utan typ
alla jag möter ser på mej att jag mår dåligt känns det som,
och det är jobbigt, speciellt när dom som ser inte säger
något utan bara spelar med som om allt vore okej
utan att säga något till mej, och då tycker jag att
dom som ser kan väl ändå försöka ta mej undan och prata med mej för just nu käns det som om det är det jag behöver men jag vågar inte fråga någon för då tror jag att dom kommer tycka jag är jobbig och bara bryr
mej om mej själv hela tiden, jag försöker verkligen men det är nu på senare tid som jag har börjat må
såhär dåligt och det är då jag verkilgen behöver någon då är jag så jävla feg. Jag är fan 14 år och
har en värk/smärta som jag inte ens trodde var möjlig, men under det senaste året har jag vuxit
något utav bara helvete, jag trodde aldrig jag kunde växa så mycket som människa, det finns
så jävla mycke saker som jag inte har läst mej ännu och som jag inte vet när jag kommer
vara redo att lära mej, men då den dagen kommer då ska jag lära mej så mycket som
jag bara kan. Dom som verkligen känner mej och har sett bakom min mask hela den
här tiden vet jag vilka det är och dom är guld värda, jag hoppas ni vet vilka ni är.
Det finns en kärlek till er som ingen kan förklara, det är jobbigt att se hur jag får er att må dåligt genom att jag mår dåligt, därför har jag försökt förbättra min mask men det går fan inte att göma ett skit för er, och det är sjukt hur många dagar jag har försökt men, jag ser på er att ni ser igenom, och då ni gör det och spelar med känns allt
bra men sen då jag kommer hem så känns det lixom, varför sa dom inget, och så. Vet inte hur jag ska förklara det är svårt, men om ni nu undrar något, t.ex hur jag mår eller varför jag är nere vissa dagar, fråga då istället för att gå och tänka på det, får då mår ju ni bara dåligt. Sen finns der ju mycke andra saker som spelar in också, och
allt handlar om hur mycket jag går och tänker på det, och då jag är med er så får ni mej att tänka mindre på det,
men det finns ju alltid i bakhuvudet hur mycket jag än försöker. Men det jag vill säga är att jag älskar er och ni vet inte hur mycket ni betyder för mej, jag kan inte förklara mej jag hoppas jag betyder lika mycket för er som ni betyder för mej om det nu är möjligt! ♥
Det är för eran och min skull som jag försöker, jag kämpar varje dag med ett fake smile på läpparna för att Livet går vidare oavsätt om vi vill eller inte så är det bara! Om ni nu fortfarande inte har fattat vilka ni är så ja, dp kan jag inte göra något men jag hoppas ni förstår! ÄLSKAR ER GROVT JÄvLA MYCKET ASSÅ! ♥
För er skulle jag kunna gå genom eld och vatten, skulle gör vad som helst för er.♥"


Kommentarer
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv; För då börjas det diskutera massa skit och vill inte att hon ska få massa skit för att hon är med i min blogg :/

2011-09-22 @ 22:40:31
URL: http://tobiaslindberg.com
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv; ja tyvärr är det så! :(

2011-09-23 @ 00:03:43
URL: http://tobiaslindberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0