Godnatt?

Heej sötisar :)
just nu sitter jag här och smsar med min älskling :) (A) <33
och lyssnar på music med Emilia ofc (A) ;) <33
vad gö ni då? ;)
Fahn vi hade strömavbrott från typ 18 - 21.30 eller nått sånt -.-" de sög ju men som tur e så hade jag ju emilia att spela kort med och min älskling att messa me så ja va inte helt utråkad :) <33
måste börja köpa julklappar snart o ja ha ingen aning om vad jag ska de min baby eller någon annan ( PANIK!!!! )
ska nog in till stan me min underbaraste kusin nästa helg så jag måste fahn hitta något då (!)
asso jag frågade nyss min typ en annan kusins tjej om vad jag skulle kunna ge till baby o hon sa typ kläder? men de har ja ju inte råd me...
näe nog om de nu..
ska nog ta deh lite lugnt nu och snacka me lite kompisar vi hörs imorgon...
sleep tight cutiepies :) <333
SAKNAR SOM FAHN!!!!!! <3333333333







Puss Puss sötnosar! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0