tv?

Heej, hur har eran dag varit?? Min har varit lugn och skön, lite chill faktis ;p har ju haft idrotts dag så ja har typ åkt grillor(skridskor) hela dan, me nåra av mina kompisar så de va ju ett plus ;p imorgon=studiedag=D och då ska jag träffa Lellan(Linnea) i handen ska bli as kul vii ska chilla och kolla runt sen så blir de väl bara att ta de lungt kanske ska shoppa lite, hat typ nyss fått reda på att mamma ska "praktisera" på kicks i haninge ngn ggn nästa vecka (hon ska göra de för att se hur de e för att hon har börjat jobba på en ny avdelning på sitt jonn och hon jobbar på åhlens central lager) så de ska bli kul o se hur de går för henne<33 hon e ju trots allt min mamma, pappa har sagt att jag inte får åka dit och störa henne menmne vii får se vad som händer ;p

Puzz bitches♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0