Hjärtat <33

Hejj <33

Nu när jag åker vill jag bara säga att ja kommer sakna alla så jävla mke o vi kommer ha så sjukt mke att snacka om när jag kommet tbxx,, men en del av mitt hjärta kommer vara kvar här hos Linnea, Carro, Jennifer och Kally <3 för att dom har en jävligt stor del av mitt hjärta och när jag inte är med dem så är inte mitt hjärta helt! Jag fattar inte hur jag ska klara mig utan er i 1 vecka?!?!
Men om jag klarade nästan 3 veckor i sommras så klarar ja det här<33
Måsta bara säga att Linnea Åstråm är en av dem underbaraste människor jag någonsin har träffat! hon är så gullig och får mig alltid på bra humör när jag känner mig nere!!
om ni vill läsa något gulligt gå in på www.liinneaaz.blogg.se även om ni inte vill läsa något gulligt så gå in där ;)
Saknar er redan tjejer!! Älskar er som fahn!!!! <3333333


Mina tjejer!!!! Mina tjejer!!!


 Linnea Åström och jag!!!!

 Carro och jag!!!

 Jennifer och jag!!!

Hade tyvärr ingen bild på Kally och jag men de kommer en på Linnea och Kally <33

 Kally och Linnea!!!


ÄLSKAR ER!!!!!!! <33333333333333333

Kommentarer
Postat av: Linnea

asså gmn älskar dig MEST <3333

2010-09-20 @ 21:19:04
URL: http://liinneaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0