Yaaaay ;D <33333

Hallujj sweethearts ;)<3

Vad göör ni??Jag sitter o vöntar på att pappa o jags ka åka o hämsta emilia o sem ska pappa släppa va mig i handen där jag ska möta upp mamma o vi ska fixa våra naglar hos en tjej vid södrebymalmskolan ( www.haningestudion.com ) o sen blire väl att dra hem,, lovade tjejerna ( *Linnea och Jennifer ) att gå förbi deras fotbollsträning ikväll så måste väl gör de oxå sen blire väl att sova, ska ju upp kl 03.30 imorgon för att åka till Arlande ;D läääängtar som fan att få komma fram men vrf i helvete måste vi åka så jävla tidigt?
De fattar jag inte...
aja kanske hinner ett litet snabbt inlägg ikv innan ja ska sova vi får se..

PussPuss ha de så bra så hörs vi ikväll eller när ja kommer hem från Kanarieöarna ;D


as bra låt ;D <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0