Lång dag :)

Haft en lång dag, uppe vid 8 för att vid halv 10 åka in till stan med Linnea, Jennifer och Carro :)
Sen vid kvart i fyra kom jag hem o va hemma en stund sen åkte jag, mamma och pappa till handen en snabbis och när vi kom hem hade jag sån huvudvärk att jag la mej ner i sängen och baara dog, råkade tyvärr somna, blev väckt och hade fortfarande huvudvärk, hoppade in i duschen, sitter nu här med en Loka vattenmelon citron och kollar ppå PLL (Pretty Little Liars) och har fortfarande huvudvärk så, det betydet alltså att det snart är dags för mig att sova om jag inte vill vakna med migrän imorgon, så med detta sagt säger jag godnatt :)
Btw jag köte inget idag får se om jag hittar något på fredag i handen då jag ska in dit med Linnea och sen hem o fixa hennes naglar inför nyår :)
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0