TRÖTT CHEEY MED SMÄRTA ;( <3

HEjj på er! <3
Sitter i köket me amma och pratar lite, pappa åkte o jobba vi 6 han börjar 7 och
sluter sent, så ja o mamma okte t Jordbro och fikade hos en kompis vi pratade och hade myys.
Ska snart ut me hunden och sen blire chillkväll för hela slanten, musik spelas just nu och de e
faktiskt skönt att vara bara ja o mamma även om ja saknar
att pappa it e hemma men de e som de e ibland..
Imorgon så ska ja o mamma laga mat hela dagen sen ska vi nog bara tat lugt och så
när pappa vaknar, vet inte riktigt men vi får se, hörs ;* <3
Min typ "halvkusin" skrivet låtar och sjunger en jättefin låt som han skrivit och sjunger är den som spelas just nu
här e den ;
Hahah asso ja bara älskar den nya ICA låten
Sen ofc en bild på mej och min underbara moder!
ÄLSKAR DIG!
Hahha juste, jag och mamma står och pratar lite och jag ska stänga en burk;
Jag ; Om jag stänger den så torkar den inte :D
Mamma ; *suck* :p
Jag ; Hahha jag vet att du älskar mig även om jag är liiite knäpp ;)
Mamma ; Ja, det är väl det som är det värsta :p
Hahha ja mamma de e väl de :p Älskar dig me! :D :D :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anton Kouba

Sv: Tack! :)

2011-05-08 @ 12:58:41
URL: http://antonkouba.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0