Cha cha älsklingar!!

Heeeeej, asså shit vad länge man kan sova.. Inte för att jag har sovit så här länge min min kompis Carro gör det tror jag lr så skiter hon i att svara på mina mess.. Aa mne mne man vet ju aldrig.. Vad göör ni? Jag sitter och väntar på att min cp mobil ska leverera´ett mess te en spec person och det e as jobbigt att bara vänta för tänk om det aldrig levereras?? Hoppas för min egen skull att det levereras annars får jag väl ta det när det personen (inga namn nämnda) loggar in på msn.. aja


Bye bye my lovley bitches♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


p.s: jag ska ha typ u.v samtal (utvecklingsamtal) idag och jag längtar inte men men vi får se hur det går!! Önska mej lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0