Idol-kväll??

Heej heej! Asså nu har jag kollat på idol och så.. Asså jag tror att Erik kmr att vinna hela skiten.. jag skulle aldrig ställa upp i Idol för att jag tkr nte om min röst men jag vet en som jag vill ska ställa upp i Idol och hon heter Carro hon har as grym röst!! Asså jag blir så trött på vissa personer (inga namn nämnda de e en tjej nte Carro) hon säger att jag kränker och förolämpar henne varje ggn vi komunicerar och de gör jag då fan nte.. Jag har aldrig gjort ngt mot henne men nu har jag sån jävla lust att bara göra ngt mot henne men men man ska vara snäll!! aja nu ska vi nte slösa mer tid på henne.. Nu säger hon att hon vill bli kompis och börja om från början.. aja vi får se..


Puss puss älskar er.. bye bitches!!

Kommentarer
Postat av: carro

Gud vad gulligt skrivet.atck för att du tkr så:).

Älskar dig gmn!!!!(som vän)

2009-11-15 @ 20:04:12
URL: http://carrolline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0