ehhm?

Helluu XD srry för den såliga updaten, jag har nte varit hemma i helgen så jag har nte kunnat skriva och jag har nte pallat att skriva ngt innan/efter de. Jag va i Norrköping på tattppmässan i helgen me mamma, pappa, Gert, Ulle, Annika, Emelie, Rob & Kerstin, Jag fick ett par linser av mamma o pappa, jag hade dom på mejj hela kvällen när vii kom tbx te hotellet så satte jag på mejj dom och sen så gick vii ner till lobbyn och Gert & Ulle satt redan där nere så jag tänkte skrämma dom men Gert såg mej så jag gjorde ett tecken åt hmn att nte säga ngt så jag kunde skrämma Ulle och hon blev ganska rädd men jag hade linserna på mejj så hon blev räddare, sen satte vii oss och käkade igen och efter de så snackade vii, sen skulle Ulle gå till Statoil och köpa cigg klockan va typ 22.20 så jag och Annika följde me henne dit sen när vii kom tbx så fick jag en alkoholfri drink och sen gick vii upp på rummet kollade på tv klockan va typ 23.30 och sen när vii kollat på tv en stund så somnade jag, de va ungefär min helg/lördag. De va så jävla roligt!! Hur har eran helg varit??

XoXo<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0