heej <33

Heej sötnosar <33
Vad gör ni då? (A)
Jag sitter här och tar de lugnt väntar på att carro ska komma <3
har pratat med mamma och fått lite hjälp idag så nu mår jag mycke bättre tack mamma jag älskar dig! :) <33
funderar på om jag ska lägga mig och kolla på film en stund eller om jag ska messa någon? vi får se, mamma jobbar till 20.00 ikväll och pappa sitter ute i vardagsrummet så de e inge kul att vara hemma men de finns ju inge annat att gör de e ju fan svin kallt ute "// <33
aja vi hörs senare tror jag....
byebye babies! ;) <3
jag bjuder på några bilder :) <3
Kärlek och Respekt! ♥





Bamse ;D

Bamse gubbem! ;D 











Kärlek! 
De va några bilder som jag bara hade lust att lägga upp <33
pusspuss hörs ikväll ! <333



Kommentarer
Postat av: Kita

Shiiet det är ju jag!<3 :) när var det?? :P du måste skicka den bilden till mig ngn gång<333

2010-12-08 @ 21:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0