Heeei ;)

Heei sötiisar ;)

Sitter här o ha haft en underbar helg igår va jag hos moster med mamma o vi fixa lite sen åkte vi till Port 73 och sen åkte vi hem o laga mat till dom andra ( Niclas Maria Pappa Eric Oliver Oscar )
och sen sov ja kvar där o idag va vi i Haninge C o sen dropa vi av lite mat hos Niclas o Maria sen äkte vi tbx till JB o va ner i tvättstugan, sen efter att tag kom mamma och pappa opch hämtade mig o då åkte vi till Åse Oscar Plutten och resten av dem för att vi va dit bjudna på mat o jag åt nog världens godaste lassagne
sen ha de val bara var lugnt
hade väldigt ont i ryggen igår så jag satt på golvet hos moster o grät :/ sen idag har jag haft ont i käften men mne de e så de e :/

Här kmr en bild Kita tog på mig förra Halloween tro ja de va men de kmr lite fler om nån dag när hon ha skickat dom hennes mail strulade lite nu :/ <333


 ojj ojj liiten men pallar inte fixa den :/ <333

höörs imorgon tror jag  aja sleep tight sweeties :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0