LOV!!!!

Hej skitungar ;)
haha nää men ja bah skojja ;)
vad gör ni? jag sitter här med Plutten i mitt rum, huset fullt idaag igen :/
vi sitter iaf här och chillar liite bah typ fett skönt går ch kolla när några tattuerar sig o jaa ta de bah lugnt iprincip...
nu e de ävtligen LOOOOOOOOV!!!! så jävla sköt att bah ta de lugnt en hel vecka o va så jukt asocial mot allt och alla ;)
jag ska bah ta de lugnt men jag ska vara med mamma på torsda och fredaa ;D o sen på torsdag kl 15 ska jag till K.P ( kitopaktorn )) ven så kallade mitt personliga helvete, igen o jag lääängta verklgen...... NOT!
aja kmr säker gå bra, nus ka jag kolla lite
hörs senar tror jag annars seep tight bithes ;)
pusspu <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0