Plutten =D <33

Helluujj sötiiisar =)

Har nu slutat för ett tah sen, sitter nu hemma o väntar på att Plutten ska komma hit =D sakar henne som fahn <3
ikväll blire nog te att börja packa.. asså längtar som fahn tills vi drar =D sak bli så jävla nicee att slippa skolan, men kommar sakna Carro, Linnea, Jennie, Kally o alla andra =(
menmne vi klarar oss, vi har ju vart ifrån varandra typ 4 veckor så 1 vecka ska vi nog klara ;)
Asså de e stört ja ha ingen aning om vad jag ska ha med mig dit o de e typ inte så långt kvar tills vi åker så min helg kommer nog att bestå av packnig och sen på söndag ska tydligen jag, pappa o Plutten ut till min morbror och mia kusiner, min morbror har fyllt 50 ( Grattis i efterskott till hnm ) så vi ska dit på fika... mamma kan inte följa me för hon jobbar :/ menmne de e så de e...
ska väl kolla på tv ett tah nu tror ja, sen blire att sätta sig me matten att tah jag ska vara klar till sidan 23 på måndag o jag ligger bara på sida 19 hur ska de gå? ja vill ju inte sitta på Kanarieöarna med matte medan dom andra e o badar o solar :p så de ska jag göra innan jag åker..
fanns väl int nå mke mer att säga så vi hörs väl ikv

PussPuss från mig så länge ;) <33

 


 sköön låt :) <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0