BAD UPDATE !

Hellu, vet bad update, men de har sina skäl, lite olika men efter omständigheterna mår jag väl.. kan inte säga bra men inte super dåligt heller, fick mediciner igår som ja hoppas ska börja hjälpa mejj, dom har börjat misstänka att jag kan ha *************.. tänker inte skriva vad de e ännu, alla vet inte ännu och tkr inte som ska få reda på de via bloggen, så jag tänker inte skriva va de e i bloggen fören dom vet säkert att de e de eller vad de e så ni vet..
Nu sitter och i vardagsrummet med mamma och pratar lite, hon spelar på mobilen och jag nördar mejj framför datan, sociala familjen asso pappa brukar sitta vid sin mobil och spela han me xD

Emilia sötnoosen kmr ikväll, eller pappa ska hämta hemme och vi ska nog bara mysa och tat lugnt ikväll, ska bli myys ♥
Har inte vart i skolan sen i tisdags så ja saknar faktiskt alla men får träffa dom på måndag så de ska bli kul, mest av allt saknar jag ju såklart Linnea..
Ja va över till Carro idag åxo vi prata lite, vilket verkligen behövdes ! Älskar dejj gumman ! ♥
Vi har inte pratat på asalänge, hon har åxo vart hemma så då passa ja på.
Nu ska jag kolla fb lite igen och sen vette fan va ja ska göra men ni får ha de så bra..
Puss hörs senare folkz ! ♥
Jag har verkligen bildbrist ! ;o
Så de får bli denna vackra bild på mejj och sötiisen min ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0