Hejj svejjs :))

Heej ! ♥

Idag har varit den segaste dagen på länge asso, jag har aft ont som satan i fötterna och händerna och min mage vette fan va problemet ha vart..
Vi har iaf vart i Barkaby och va inne på Ikea -.- SATAN va folk de va, ja trodde allvarligt att jag skulle få ett psykbryt där inne, men de fick ja itne, sen åkte vi och käka på MAX jag skulle ätit chicken nuggets men ja åt typ bara pommes och Emilia fick dom så jag har typ inte ätit något idag men ja e inte huungrig heller så.. Aja anyway sen åkte vi och hälsade på en gammal kompis till pappa i Spånga och vi prata ett tag sen åtket vi till Jordbro och fika hos Weronick och där bröt jag ihop så..
Nu e vi iafl hemma och kollar nu på film med pappa Emilia oc mamma typ fast hon sitter vid datan ♥
Hörs senare sötiisar Puss Puss folkz ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0