PAIN !

Jallå på er :p <3
Nu ligger ja i sängen och gör typ inget jag har as ont i magen :/ De e jättejobbit och de e bara för att jag äter mediciner med acitylsalisylsyra (stavning) i, de e nå blodförtunnande skit, och de gör att min magsyra förbubblas och då får man ont i magen så jag går och äter jävla marie kex för att de ska suga upp den extra magsyran, jag kan inte äta något alls nästan nu de e åxo as jobbit :/ vi ska snart äta och de blir fläskfilé me pommes och beásås ska bli grymt gott men vi får se hur de går me magen :/ :)
Idag har jag köpt en ny tröjja och aj fick en ny jacka av mamma :)
Den tröjjan köpte jag och jackan finns de tyvärr int bild på :(
Sen fick eEmilia 2 linnen och vi åkte hem och bara tog de lugnt ja och Emilia har lagt lite puzzel och snackat lite om lite saker/människor
Ska nu kolla runt lite och lyssna på music
Puss så hörs vi senare folkz ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0