Jag ger upp, orkar inte kämpa emot mina känslor längre...

Jag ger upp, orkar inte kämpa emot mina känslor längre...
Så less på de, jobbigt att inte kunna vara ärlig heller, för de e inte på de sättet du har aldrig sätt på mig så, imorse då jag såg de du skrev på facebook då dog jag lite sen, tänkte ja, men vafan är oddsen att det där va till mig lixom?
Sluta slå, riv bara upp mig och ta ut mitt hjärta för det gör så jävla ont varje gång jag ser dig, och ändå plågar jag mig själv med att kolla på dina bilder..
När du kom in i rimmet igår och jag såg ditt ansikte slog mitt hjärta 15 extraslag och sen när jag kramade dig och kände dina armar runt min kropp stannade det helt, jag försvann till en helt annan värld..
Jag vet inte hur jag ska kunna berätta det för dig men det känns så patetiskt att gå runt och vara kär i dig utan att säga något ****e!



4 år kan tydligen göra mycket skilland men jag tycker inte jag har förändats så mycket, eller?!
Mina känslor är iallafall dom samma fast starkare nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0