Elin Sötnos Hellström!!

Min älskade lilla ängel, jag älskar dej så jävla mycke.. Du är så jävla stark och jag är så sjukt stolt över dej!! Jag saknar dej så jävla mycke just nu.. Jag önskar jag kunde få krama dej nu.. Du kommer alltid ha en stor och speciell plats i mitt hjärta gumman!! Jag kan prata med dej om allt.. och jag hoppas du vet att jag alltid finns här för dej och att jag alltid kommer älska dej lika mycket vad som än händer!! Du är en av mina förebilder och jag vill absolut vli som du då jag blir stor!! De finns verkligen bara ett ord för en människa som du och det ordet är UNDERBAR.. För det är exakt det du är.. Du hjälper alltid mej och jag kommer alltid försöka hjälpa dej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0