heejj <3

Heej finingar! <3
Hur e de?
Här e de väl braa.. lite surt bara men anywaay.. sorry för den sugiiga updaten hade tänkt att blogga efter nyår då jag mådde bättre men de blev sen på nyårsafton så jag låg i sängen hela dagen igår och idag har morbror fixxat min data och raderat alla virus på den :D
aja jag lovade ju några bilder så:
asso jaa.. tänk int säga nå.. du vet va ja tyck om deej och de e det ända viktiga som räknas i mina ögon!! <33333
Eliin i doro! fan va ja saknar deej min stoora ängeel! <333
jaa gott nytt år skrek vi ju vid tolv-slaget såå ;) <3
Ute kväll me Caroline och Jennifer!<33333 :


hmm...
hahahha de e min CArro de!! xD<333
No commento :P xD <33
Carro skrattar åt mejj xD som vanligt xD haha neej men asso jag typ skulle glida och de gick inte så bra så jag skrek och de lät jävligt kul för de lät som ett mans-garv
suddig bild :O ovanligt me Jennies kamera xD noot!!
okeeej jaag bjuder på deen xD finns ju liksom värre bilder på meej :P <33
ehhm no commento på den oxo xD <333
skulle vara en fin bild på carro ohc Jenni men så blev den suddig -.-" <3333
Liiite andra bilder :D<33333 :
jaa saknar kommer aldrig glömma sommaren och julen 2010 även om livet går vidare så.. älskar och saknar de (speciellt vissa personer dom/ den personen vet vem den e om h*n läser det här vilket jag hoppas) soom faan!! <3333
och självklart en bild på älsklingen min! <3333
Jaa de va väl de... meer bilder kommer någon annan gång! <333
Nu blire nog att lägga sej i sängen å kolla tv eller nått som vanligt pusspuss <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0