OM DU LÄMNADE MEJ NU!!!

Om du lämnade mej nu.. skulle jag gå under.. jag är inget utan dej!! Inget!! Du förstå int hur mycke ja älskar dej!! Om du lämnade mej nu.. så skulle jag gå i depression.. jag skulle sluta äta/dricka.. jag skulle sluta sova.. mitt liv skulle vara slut!! Så snälla lova att aldrig lämna mej.. du och jag föralltid!!
Jag vet att du kanske inte älskar mej lika mycket som jag älskar dej.. men jag vill att du ska förstå att jag älskar dej av hela mitt lilla men ändå väldigt stora hjärta!!
Jag vet inte vad mer jag ska säga för att få dej förstå hur jävla mycket du betyder för mej..
Jag vet int hur lång tid det tog för mej att skriva det här men jag har försökt hitta rätt ord och sätta dem i rätt meningar som du sa jag har försökt behandla orden rätt.. <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0