There are no words...

jaa.. de finns inga ord.. inga ord som beskriver min.. min kärlek till dej.. "you're the one that i want"? är du de? i mina ögon så just nu ja.. men jag visar inte mina känslor för dej.. jag låstas som om allt är bra.. jag driver med dej om allt och alla.. även om jag ibland menar allvar.. så.. jag vet inte vad ja ska säga allvarlig talat.. det finns så många ord men.. alla känns så fel.. *you know I love you, but du you love Me?" varför ska det vara så svårt.. ena stunden säger du att du älskar mej.. andra stunden så känns de som att du itne bryr de.. utan att du vill ha ******.. jag vet faktiskt inte hur jag ska bete mej.. allt jag gör.. de verkar som att de är fel.. allt jag skriver.. allt jag säger.. jag vet.. de kommer aldrig funka.. ingen orkar att ha de så.. men.. allt är så komplicerat.. kanske.. kanske skulle vi bara låta varandra vara.. de vore bäst för oss båda.. men jag vet inte om jag klara de.. jag vet att du antagligen klarar de.. men.. mitt hjärta.. mitt hjärta skulle gå i tusen bitar och de skulle inte gå att laga igen.. de är upp till dej.. ditt val.. men jag hoppas att du inte väljer att utesluta dej från mitt liv.. för då vet jag inte vad jag skulle göra.. men.. <3 ? </3 ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0