-

-
Vet inte vad jag ska skriva, e helt tom.
Allt e borta, allt ja tänkte e borta, känns inte bra.
Älskar dej Patrik, av hela mitt hjärta, ja e inte bra på att säga eller skriva vad jag känner men.
Ja ska försöka, idag då Emilia kom in o fråga vad jag såg i dej, så stannade hela mitt hjärta ja visste först inte vad jag skulle säga, men sen kom ja på att du e inte som alla andra, du är unik och speciell du är bra.
Egentligen för bra för mej, men ja älskar dej för att du är som du är och du är dej själv.
Du är en av dom finaste människor ja träffat o de e så mke ja vill säga men ja hittar inte orden, det är så jävla frustrerande!
Jag vill kunna skriva massa saker och nu innan så tänkte ja och kom på massa saker, men när det väl gäller så får jag skriv-kramp och kan inte skriva, och jag hatar det!
Jag fattar inte varför det är så, blir så irriterad på mej själv!
Men de jag försöker skriva är att jag älskar dej för den du är och jag vill aldrig att du ska förändras! ♥
Min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0