GODMORGON INLÄGG ;)

Godmorgon godmorgon ;)
Har suttit vaken nu sen klockan 9 o har hunnit duscha, äta frulle och fixa mej, eller ja dixa o fixa, håret
är nu uppsat i en "bulle" me någn klämma och sen så har ja lagt på lite smink men nu när det är så
varmt ute och så mke sommar som de nu kommer bli i år så tycker jag det är sött och gulligt
med osminkat, man ser så liten och skyldig ut då typ, så det är ett bra tips om man vill va
riktigt gullig! :) eller de tycker jag personligen iaf! Nu ska jag iaf börja röra mej mot
bussen om typ 45 minuter innan de ska jag hinna kolla fb och lita annat men vi
hörs då jag kommer hem ikväll efter bion vid typ 5 kanske! Puss puss :) <3
Bjuder på en gammal bild så länge då :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0