CARITA OLOFSSON <3

Carita sötaste Olofsson, vet du hur mke du betyder för mej?
Har kännt dej sen jag va 3 tror jag och vi blev kompisar direkt, sedan dess har våran vännskap bara växt starkare och starkare, jag kommer ihåg sommaren 2009 då du och jag började bråka, jag tror inte jag ahr mått så dåligt
som jag mådde då jag visste att du var sur på mej, jag gick hem och då jag kom hem grät jag, det ända jag
ville var att messa dej och säga förlåt, vi blev vänner igen men jag har aldrig sagt jag älskar dej till dej så jag gör det nu! JAG ÄLSKAR DEJ CARITA! Du finns i mitt hjärta hela tiden, jag kommer alltid älska dej du betyder så sjukt jävla mke för mej, om du skulle försvinna från mej nu så skulle jag gå under, dej kan jag alltid prata med,
om allt. Jag lovar att du och jag ska ha en dag bara vi i sommar kanske åka in t Ume och prata.
ÄLSKAR DEJ SÅ JÄVLA MKE! <3<3<3<3<3
Du är så sjukt fin hjärtat <3
För din skulle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0