You Are My Biggest Treasure In The World ♥

image description
image description
Älskar dig så jävla mycket så det finns inte, och jag saknar dig av hela mitt hjärta, men så jag ser bilder från då där du är nu så ser du så glad ut, du ser så frisk ut, du ser myscket gladare ut nu än vad du gjorde då du bodde hos mig, men det betyder inte att jag kommer glömma bort dig för det kommer jag inte, aldrig älskar dig mer än du tror ♥
Finns ingen annan som du, du är min, min bebiis min älksling mitt hjärta och mitt allt!
Finns ingen som är bättre än du, tillsammans är vi oslagbara, men det kommer inte bli vi två igen, inte på heltid
men jag kan ju alltid hälsa på, o ja kan alltid låna dig någon gång ibland!
Älskar dig av hela mitt hjärta älskling! ♥
Me And You, Just Us To ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0