DISA -.-

Hejj på er...
Idag är det ingen bra dag, vet ni varför? Jo för att vi har DISA på skolan, hmm, det står för, DIN INRE STYRKA AKTIVERAS!
Pfft mer som, Din Inre Deprition Kommer Fram -.-
Sist så gick alla dit skit glada o kom därifrån skit deprimerade, vissa grät tillome ;o
Aja, o inte nog med de så ska jag till sjukgymnasts fan idag oxå så när jag kommer hem därifrån kommer jag ju fan vara helt död -.-
Nej men nu ska jag inte klaga mera, det är tisdag och veckan börjar gå mot sin mitt.
sitter nu halv 8 på morgonen o e så jävla trött att jag somnar vilken sekund som heeellllsst, ja lovar.
Imorgon är det skoljoggen o ja ska va funktionär eftersom ja inte får va me, så de ska bli chill, sen har vi vanliga lektioner efter det, sen på torsdag är det äntligen Studiedag, ska bli så jävla skönt!
Nej nu ska jag se om ja kan ställa mej upp utan att somna föt att gå och fixa mej det sista innan ja ska dra till
skolan och äta frukost på DISA...
Puss hejj! <3

Kommentarer
Postat av: Lindberg - En Göteborgblogg

sv; Ja! Det skulle vara riktigt kul! :D

2011-09-13 @ 14:51:28
URL: http://tobiaslindberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0